Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W momencie, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz reklamacji i prześlij go drogą elektroniczną na nasz adres e-mal sklep.grausio@gmail.com lub pocztą na adres firmy. Reklamowany produkt należy wysłać na adres naszej firmy: GRAUSIO Adrianna Grausz, ul. Idziora 40/2, 63-460 Śliwniki.  Dokument reklamacyjny powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

W związku z wadą można żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeśli nie będzie możliwa wymiana produktu uszkodzonego na inny, pełnowartościowy, sprzedawca zwróci konsumentowi równowartość ceny produktu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego , sprzedawca zwraca po rozpatrzeniu pozytywnej reklamacji. Firma odpowiada  za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas Twojego zgłoszenia.

 

Zwrot towaru

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35., z wyjątkiem ust. 2.
 
Konsumentowi, dokonującemu zakupu produktów spersonalizowanych, wykonanych na indywidualne zamówienia Klienta i według jego specyfikacji, nie przysługuje prawo do zwrotu tych produktów w sposób określony w ust. 1 (art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
 
Termin na odstąpienie liczony jest od momentu otrzymania przesyłki (art. 28 ustawy)
 
W przypadku zwrotu produktu Konsument  zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z zakupionym produktem na adres Sprzedawcy na swój koszt. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
 
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.
 
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sprzedawcy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem należności, do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
 
Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do  Regulaminu sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl