Producenci
Promocje
CZAPKA dwuwarstwowa OLIWKA
CZAPKA dwuwarstwowa OLIWKA
39,00 zł 34,99 zł
szt.
CZAPKA dziecięca Z POMPONEM GRAFIT
CZAPKA dziecięca Z POMPONEM GRAFIT
49,00 zł 39,99 zł
szt.
CZAPKA dwuwarstwowa BRĄZ
CZAPKA dwuwarstwowa BRĄZ
39,00 zł 34,99 zł
szt.
CZAPKA dziecięca Z POMPONEM RÓŻANY
CZAPKA dziecięca Z POMPONEM RÓŻANY
49,00 zł 39,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy CZARNY
KOMIN dwuwarstwowy CZARNY
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy RÓŻ
KOMIN dwuwarstwowy RÓŻ
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy SZARY
KOMIN dwuwarstwowy SZARY
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy MIĘTA
KOMIN dwuwarstwowy MIĘTA
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy GRANAT
KOMIN dwuwarstwowy GRANAT
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy JASNY BRĄZ
KOMIN dwuwarstwowy JASNY BRĄZ
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy OLIWKA
KOMIN dwuwarstwowy OLIWKA
39,00 zł 34,99 zł
szt.
KOMIN dwuwarstwowy RÓŻANY
KOMIN dwuwarstwowy RÓŻANY
39,00 zł 34,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W momencie, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz reklamacji i prześlij go drogą elektroniczną na nasz adres e-mal sklep.grausio@gmail.com lub pocztą na adres firmy. Reklamowany produkt należy wysłać wraz z dowodem zakupu na adres naszej firmy: GRAUSIO Adrianna Grausz, ul. Wysoka 7/10, 62-800 Kalisz.  Dokument reklamacyjny powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

W związku z wadą można żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeśli nie będzie możliwa wymiana produktu uszkodzonego na inny, pełnowartościowy, sprzedawca zwróci konsumentowi równowartość ceny produktu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego , sprzedawca zwraca po rozpatrzeniu pozytywnej reklamacji (najtańsza forma wysyłki rejestrowanej). Firma odpowiada  za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas Twojego zgłoszenia.

 

Zwrot towaru

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35., z wyjątkiem ust. 2.
 
Konsumentowi, dokonującemu zakupu produktów spersonalizowanych, wykonanych na indywidualne zamówienia Klienta i według jego specyfikacji, nie przysługuje prawo do zwrotu tych produktów w sposób określony w ust. 1 (art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
 
Termin na odstąpienie liczony jest od momentu otrzymania przesyłki (art. 28 ustawy)
 
W przypadku zwrotu produktu Konsument  zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z zakupionym produktem na adres Sprzedawcy na swój koszt. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
 
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.
 
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sprzedawcy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem należności, do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
 
WAŻNE
Zwrot nadaj przesyłką rejestrowaną, tak aby posiadać jego potwierdzenie oraz numer nadania. Klient nadający zwrot przesyłką nierejestrowaną ROBI TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! Jeśli przesyłka nierejestrowana zaginie lub z innych przyczyn nie dotrze do adresata, zwrot nie zostanie zaakceptowany. Pamiętaj, nadając przesyłkę nierejestrowaną nie masz żadnego potwierdzenia jej nadania, odbioru ani możliwości jej zlokalizowania. 
 
Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do  Regulaminu sklepu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl